16Gener2019

L'Arxiu municipal de Pals, gestiona la documentació de l'Ajuntament de Pals i els fons que conserva, participa en la protecció i recuperació del patrimoni documental del municipi, i us ofereix aquests serveis:

  • Preservar la documentació històrica del municipi i treballar-la perquè pugui ser accessible als investigadors.
  • Fomentar la recollida d’informació històrica i de les diferents activitats que es desenvolupen al municipi.
  • Col·laboració en activitats en els àmbits educatius i culturals que contribueixin a la divulgació del patrimoni documental del municipi.

A l’arxiu de Pals trobareu el fons de l'Ajuntament, des de l'any 1.850 fins els documents de més de cinc anys transferits per les oficines municipals. A més, hi ha fons cedits per, famílies i particulars vinculats al municipi.

Descarregar la instància de petició de informació.

Per a consultes d'arxiu, telefonar prèviament

Adreça: C/ Raval, 21. 17256 Pals (Girona)
Telèfon: 972 637 303 Fax: 972 636 951
Obert: Dilluns a divendres, de 08.00 a 15.00 h. Dimecres, de 16.30 a 20.00 h
Correu-e: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.