Contacta'ns al 972 63 61 61 o escriu-nos a ajuntament@pals.cat
- Inici>
- Actualitat>
- Actuació de l’Ajuntament en relació als talls de subministrament elèctric
Actuació de l’Ajuntament en relació als talls de subministrament elèctric
En relació als diversos talls de subministrament elèctric que s’han anat succeint durant tot el 2019, l’ajuntament ha iniciat els tràmits i gestions següents:
- El mes d’agost de 2019 es va enviar una queixa a ENDESA sol·licitant una reunió amb el responsable de la xarxa de distribució de la zona del Baix Empordà, i demanant informació sobre les mesures adoptades en relació als fets exposats
- El mateix mes d’agost també es va enviar un comunicat al Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, sol·licitant la intervenció de la Generalitat.
- El mes de setembre de 2019 es va mantenir una reunió amb els responsables de xarxa de distribució que ens van informar de les inversions realitzades i la normativa que regula la seva activitat.
Segons la seva informació, a 16 de setembre, el subministrament es troba dins els límits de qualitat.
No obstant, després d’aquesta reunió es van produir més talls de subministrament: 23 de novembre (1 hora i mitja), 25 de novembre (12 hores).
Per aquest motiu, en aquest mes de gener, hem reiterat el nostre desacord amb el nivell de qualitat del subministrament tant a la companyia distribuïdora, com al Departament d’Empresa i Coneixement, l’Agència Catalana de Consum, l Síndic de Greuges, reclamant una major inversió i millor manteniment de la xarxa elèctrica.
A banda d’això, informem que l’Ajuntament no pot intervenir en les reclamacions econòmiques dels possibles danys ocasionats a cadascun dels abonats pels talls de subministrament.