- Inici>
- Actualitat>
- Convocatòria per a la selecció de personal interí de la plaça de tècnica d’administració general
Convocatòria per a la selecció de personal interí de la plaça de tècnica d’administració general
La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Pals, ha aprovat les bases i convocatòria per a la selecció, com a personal funcionari interí, pel sistema de concurs-oposició i mitjançant torn lliure, de la plaça de tècnic/a d’administració general, classificada a l’escala d’administració general, subescala de gestió, grup de classificació A, subgrup de classificació A2, amb complement de destinació 20, per a l’exercici 2021 i la constitució d’una borsa de treball (exp.núm.69/2021).
Les funcions del lloc de treball objecte d’aquestes bases són les següents:
a) Tramitació de procediments administratius de complexitat alta:
- Preparar i proposar redaccions d’ordenances i/o reglaments municipals en qualsevol de les matèries pròpies de l’àmbit local.
- Dur a terme la realització d’activitats administratives superiors, i de gestió, estudi i proposta d’expedient, de procediments i circuïts administratius.
- Col·laborar en la normalització dels procediments administratius.
- Redactar dictàmens, decrets, propostes de resolució i d’acord, ordres d’execució, així com qualsevol altra documentació jurídica administrativa complementària.
b) Assessorament en l’àmbit jurídic:
- Assessorar jurídicament a qualsevol de les àrees municipals.
- Portar a terme el seguiment de la normativa, jurisprudència i doctrina relacionada en qualsevol àmbit propi de l’Ajuntament.
- Assessorar i informar a l’equip de govern en temes relacionats amb l’organització interna.
- Control en la gesti i en l’activitat administrativa en general, i assegurar els mecanismes per a una correcta comunicació corporativa, a nivell intern.
- Redactar els plecs generals i particulars realitzant el seguiment i l’execució dels expedients corresponents.
- Estudiar, informar i proposar millora de procediments.
c) Realització de les tasques pròpies de Secretaria:
- Portar a terme tasques i funcions de la Secretaria de l'Ajuntament per delegació o substitució del seu titular.
En la documentació adjunta es podrà trobar el model de sol·licitud del procés selectiu, les bases i els edictes de la convocatòria.
El termini per a la presentació de sol·licituds comença demà, 15 de juliol de 2021, i finalitza el 12 d’agost de 2021.
Informació addicional