Pals porta a terme una campanya de rellançament del turisme i de promoció del comerç local

17/08/2020
  • L’Ajuntament de Pals ha treballat durant el mes de juliol per recuperar el mercat turístic una vegada més controlada la crisi de la Covid-19 a través d’una campanya a les xarxes socials que porta per nom #joemquedoambPals

Amb l'objectiu de recuperar el mercat turístic, la regidoria de Turisme, amb la col·laboració amb la Diputació de Girona, ha treballat per plantejar noves accions de promoció per reforçar la presència de Pals en les xarxes socials, especialment a instagram. L’objectiu ha estat generar coneixement i reconeixement de marca d’una destinació que s’està preparant per recuperar l’energia i la vitalitat que la caracteritza, després del confinament. En aquest sentit es dona prioritat als mercats de proximitat. 

A les xarxes socials com Instagram les publicacions s’estan centrant en contingut inspiracional amb la voluntat de transmetre imatges amables, mentre que s’emplaça als seguidors que es quedin a casa confinats, per poder visitar Pals i el seu comerç local. 

La campanya, a més, ha premiat als participants amb dos sortejos (un el dia 15 i un el dia 31de juliol) de serveis i experiències dels comerços i serveis locals.

Segons l’equip de govern de l’Ajuntament de Pals la campanya “ha volgut convidar a fer turisme i descobrir el potencial del comerç i els serveis de proximitat, tant a l’estiu com a la tardor i a l’hivern”.

Remarcar la importància de la participació de totes els establiments i serveis de Pals que han participat en aquesta iniciativa i que han ofert una proposta del seu comerç que ha estat finançada per l’Ajuntament de Pals.