Pals s’incorpora a la integració tarifària del transport públic de les comarques gironines

03/03/2026

A partir d’aquest mes de març entra en funcionament la primera fase de la integració tarifària del transport públic interurbà a totes les comarques gironines, impulsada per l’Autoritat Territorial de la Mobilitat de l’àrea de Girona (ATM Girona).

El Ple municipal de l’Ajuntament de Pals, en la sessió ordinària del 27 de novembre de 2025, va aprovar per unanimitat l’adhesió del municipi al Consorci del Transport Públic de l’Àrea de Girona. Aquesta incorporació permet que veïns i visitants accedeixin plenament als avantatges del sistema tarifari integrat.

La integració tarifària suposa un pas endavant significatiu per a la mobilitat sostenible al municipi i ofereix millores molt notables per als usuaris del transport públic.

A partir d’ara, totes les persones que utilitzin les línies de bus interurbà podran viatjar amb els títols multiviatge integrats. Aquests permeten realitzar transbordaments entre diferents línies i operadors amb un únic títol i sense cap cost afegit dins del temps establert.

A més, s’amplia notablement el ventall de títols disponibles, amb opcions molt més econòmiques i avantatjoses que els bitllets senzills utilitzats fins ara:

·       T-Jove, amb viatges il·limitats per a joves a un preu molt competitiu.

·       T-16, gratuïta per als menors de 16 anys.

·       Títols amb preus reduïts per a persones en situació d’atur.

·       Bonificacions per a famílies monoparentals i nombroses.

·       Diversos títols multiviatge, amb costos molt inferiors als bitllets simples actuals.

Per a més informació sobre les noves tarifes i els diferents títols disponibles, podeu consultar el web de l’ATM Girona:  https://www.atmgirona.cat.

Informació addicional