Contacta'ns al 972 63 61 61 o escriu-nos a ajuntament@pals.cat
- L'Ajuntament
- Viu Pals
- Visit Pals
- Actualitat
- Avisos i Bans
-
Àrees
- Acció Social, Salut, Gent Gran i Igualtat
- Comunicació, Participació Ciutadana i Transparència
- Cultura
- Educació
- Esports
- Festes i Actes Populars
- Governació i Règim Intern
- Innovació i Noves tecnologies
- Joventut
-
Medi Ambient i Agricultura
- TANQUES VEGETALS, ARBRAT, etc
- CAMPANYA DIVENDRES SOSTENIBLES
- PISCINES D'ÙS PÚBLIC
- DEIXALLERIA
- CREMA DE RESTES VEGETALS
- INFORMACIÓ QUALITAT DE LES AIGÜES DE BANY
- SOL·LICITUT DE BARBACOES PER ALS CÀMPINGS
- RESIDUS I TRASTOS VELLS
- CONTROL DE PLAGUES PER A PARTICULARS
- ALERTES PRODUCTES SANITARIS I COSMETICS
- RETIRADA AMIANT
- FRANGES DE PROTECCIÓ INCENDIS
- TRANSICIÓ ENERGÈTICA
- SEQUERA
- Padró d'habitants
- Platges
- Policia Local i Seguretat Ciutadana
- Promoció Econòmica, Turisme i Mercats
- Registre civil
-
Serveis Econòmics
- Ordenances fiscals
- Pressupost municipal
- Liquidacions pressupostàries
- Compte General
- Execució pressupostària
- Modificacions de crèdit
- Rendició de comptes
- Subvencions i ajudes
- Calendari del contribuent
- Revisió padrons fiscals
- E-factura
- Domiciliació de tributs
- Indicadors de transparència en ingressos, despeses i deute
- Urbanisme, Enginyeria i Habitatge
- Via Pública i Edificis Municipals
- Agenda
- Inici>
- Actualitat>
- Suspensió i interrupció en els processos de selecció actualment en tràmit
Suspensió i interrupció en els processos de selecció actualment en tràmit
Amb motiu de l’entrada en vigor del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, publicat en el Butlletí Oficial de l’Estat núm.67, de 14 de març de 2020, i de la incidència de la seva disposició addicional tercera, s’estableix la suspensió i interrupció dels terminis per a la tramitació dels procediments de les entitats del sector públic regulades per l’article 2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, és a dir, l’Administració General de l’Estat, les administracions de les comunitats autònomes i les entitats que integren l’Administració Local.
Per aquest motiu, l’Ajuntament de Pals suspèn els terminis de les tramitacions dels procediments administratius que estaven en marxa i que trobareu detallats en la nota informativa adjunta.
Aquesta suspensió i interrupció tindrà una durada màxima inicial de quinze dies des de la seva entrada en vigor. Ara bé, i de conformitat amb l’article 6 de la Llei Orgànica 4/1981, d’1 de juny, dels estats d’alarma, excepció i setge, aquella pot prorrogar-se sempre i quan la mateixa sigui aprovada pel Congrés dels Diputats. Únicament es reprendrà el còmput dels terminis una vegada el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, perdi la seva vigència o la perdin les seves pròrrogues.
Per a més informació poden enviar un correu electrònic a l’adreça rrhh@pals.cat
Informació addicional
-
Ajuntament de Pals
Pl. Major, 7 17256 Pals
Tel. 972 63 61 61
ajuntament at pals dot cat
Pals connectat!
Segueix-nos a les xarxes socials i sigues el primer a assabentar-te de les darreres novetats i notícies. No ho dubtis més! T'esperem a les xarxes socials!