Contacta'ns al 972 63 61 61 o escriu-nos a ajuntament@pals.cat
- L'Ajuntament
- Viu Pals
- Visit Pals
- Actualitat
- Avisos i Bans
-
Àrees
- Acció Social, Salut, Gent Gran i Igualtat
- Comunicació, Participació Ciutadana i Transparència
- Cultura
- Educació
- Esports
- Festes i Actes Populars
- Governació i Règim Intern
- Innovació i Noves tecnologies
- Joventut
-
Medi Ambient i Agricultura
- TANQUES VEGETALS, ARBRAT, etc
- CAMPANYA DIVENDRES SOSTENIBLES
- PISCINES D'ÙS PÚBLIC
- DEIXALLERIA
- CREMA DE RESTES VEGETALS
- INFORMACIÓ QUALITAT DE LES AIGÜES DE BANY
- SOL·LICITUT DE BARBACOES PER ALS CÀMPINGS
- RESIDUS I TRASTOS VELLS
- CONTROL DE PLAGUES PER A PARTICULARS
- ALERTES PRODUCTES SANITARIS I COSMETICS
- RETIRADA AMIANT
- FRANGES DE PROTECCIÓ INCENDIS
- TRANSICIÓ ENERGÈTICA
- SEQUERA
- Padró d'habitants
- Platges
- Policia Local i Seguretat Ciutadana
- Promoció Econòmica, Turisme i Mercats
- Registre civil
-
Serveis Econòmics
- Ordenances fiscals
- Pressupost municipal
- Liquidacions pressupostàries
- Compte General
- Execució pressupostària
- Modificacions de crèdit
- Rendició de comptes
- Subvencions i ajudes
- Calendari del contribuent
- Revisió padrons fiscals
- E-factura
- Domiciliació de tributs
- Indicadors de transparència en ingressos, despeses i deute
- Urbanisme, Enginyeria i Habitatge
- Via Pública i Edificis Municipals
- Agenda
- Inici>
- Actualitat>
- Tancament per situació excepcional de la Deixalleria Municipal de Pals
Tancament per situació excepcional de la Deixalleria Municipal de Pals
Mesures excepcionals a l’Ajuntament de Pals a causa del coronavirus
L’Ajuntament de Pals d’acord amb el Real Decreto 463/2020 que declara l’estat d’alarma per gestionar la crisi sanitària provocada pel COVID-19 ha decidit tancar, fins a nou avís, la Deixalleria Municipal.
La finalitat d’aquesta decisió és garantir al màxim la protecció de la salut de tots els ciutadans i ciutadanes, així com la de preservar la seguretat dels professionals.
🔴 Aprofitem per fer-vos unes RECOMANACIONS SOBRE LA RECOLLIDA DELS RESIDUS DOMICILIARIS PER CONFINAMENT PEL COVID-19
A l’habitació del pacient o confinat hi ha d’haver un cubell específic, preferiblement amb tapa i amb pedal d’obertura.
El material d'un sol ús utilitzat per la persona malalta o en confinament i els seus cuidadors (guants, mocadors, mascaretes), l'EPI del personal sanitari (excepte ulleres i màscara) i qualsevol altre residu del pacient o confinat, s'ha d'eliminar al cubell específic disposat a l'habitació, preferiblement amb tapa i pedal d'obertura.
La bossa de plàstic on es dipositi ha de tenir tancament hermètic i tancar-se abans de treure de l'habitació. La mascareta i les ulleres s'han de retirar fora de l'habitació del pacient o confinat, on també hi haurà un recipient a aquest efecte, de característiques similars a les descrites anteriorment i amb bossa de plàstic de tancament hermètic. Després de cada dipòsit de residus en aquestes bosses (que anomenem bosses tipus 1) aquestes s’hauran de tancar i gestionar d’acord amb el que s'indica a continuació.
La bossa tipus 1, amb els residus anteriors, podrà anar amb la fracció resta o rebuig dels residus domèstics sempre que estigui tancada hermèticament i introduïda en una altra bossa tancada hermèticament (que anomenem bossa tipus 2).
Gestió de la bossa tipus 2 amb residus del pacient o confinat
La bossa tipus 2 es gestionarà exclusivament amb la fracció resta, estant totalment prohibit dipositar-la en les altres fraccions de recollida separada (orgànica, envasos, paper, vidre o tèxtil).
-
Ajuntament de Pals
Pl. Major, 7 17256 Pals
Tel. 972 63 61 61
ajuntament at pals dot cat
Pals connectat!
Segueix-nos a les xarxes socials i sigues el primer a assabentar-te de les darreres novetats i notícies. No ho dubtis més! T'esperem a les xarxes socials!