Contacta'ns al 972 63 61 61 o escriu-nos a ajuntament@pals.cat
- L'Ajuntament
- Viu Pals
- Visit Pals
- Actualitat
- Avisos i Bans
-
Àrees
- Acció Social, Salut, Gent Gran i Igualtat
- Comunicació, Participació Ciutadana i Transparència
- Cultura
- Educació
- Esports
- Festes i Actes Populars
- Governació i Règim Intern
- Innovació i Noves tecnologies
- Joventut
-
Medi Ambient i Agricultura
- TANQUES VEGETALS, ARBRAT, etc
- CAMPANYA DIVENDRES SOSTENIBLES
- PISCINES D'ÙS PÚBLIC
- DEIXALLERIA
- CREMA DE RESTES VEGETALS
- INFORMACIÓ QUALITAT DE LES AIGÜES DE BANY
- SOL·LICITUT DE BARBACOES PER ALS CÀMPINGS
- RESIDUS I TRASTOS VELLS
- CONTROL DE PLAGUES PER A PARTICULARS
- ALERTES PRODUCTES SANITARIS I COSMETICS
- RETIRADA AMIANT
- FRANGES DE PROTECCIÓ INCENDIS
- TRANSICIÓ ENERGÈTICA
- SEQUERA
- Padró d'habitants
- Platges
- Policia Local i Seguretat Ciutadana
- Promoció Econòmica, Turisme i Mercats
- Registre civil
-
Serveis Econòmics
- Ordenances fiscals
- Pressupost municipal
- Liquidacions pressupostàries
- Compte General
- Execució pressupostària
- Modificacions de crèdit
- Rendició de comptes
- Subvencions i ajudes
- Calendari del contribuent
- Revisió padrons fiscals
- E-factura
- Domiciliació de tributs
- Indicadors de transparència en ingressos, despeses i deute
- Urbanisme, Enginyeria i Habitatge
- Via Pública i Edificis Municipals
- Agenda
- Inici>
- Avisos i Bans>
- El Registre Civil de Pals estrena la “certificació digitalitzada”
El Registre Civil de Pals estrena la “certificació digitalitzada”
A partir d’ara es podran demanar certificacions des del Registre Civil, quan abans els tràmits només es podien realitzar al municipi dels fets ocorreguts: naixements, matrimonis i defuncions. Per accedir al servei és necessari sol·licitar amb aquest formulari
Pals estrena la “certificació digitalitzada”, un servei que permetrà als usuaris demanar un certificat de naixements, matrimoni i defuncions malgrat que els fets ocorreguts corresponguin a un altre municipi. Els usuaris podran sol·licitar aquest tràmit sempre que les dades introduïdes al Registre Civil estiguin digitalitzades i introduïdes a l’aplicatiu informàtic Inforeg (Programa del Registre Civil en Línia).
Fins ara, a Inforeg els treballadors del Registre només podien visualitzar les dades però no imprimir-les, la qual cosa obligava a sol·licitar la certificació per correu postal o electrònic, amb el consegüent retard en la seva expedició.
Per demanar aquest servei, impulsat pel Ministeri de Justícia, és necessari demanar una sol·licitud prèvia a través d’aquest formulari de compareixença del registre civil.
-
Ajuntament de Pals
Pl. Major, 7 17256 Pals
Tel. 972 63 61 61
ajuntament at pals dot cat
Pals connectat!
Segueix-nos a les xarxes socials i sigues el primer a assabentar-te de les darreres novetats i notícies. No ho dubtis més! T'esperem a les xarxes socials!