El Registre Civil de Pals estrena la “certificació digitalitzada”

31/08/2018

A partir d’ara es podran demanar certificacions des del Registre Civil, quan abans els tràmits només es podien realitzar al municipi dels fets ocorreguts: naixements, matrimonis i defuncions. Per accedir al servei és necessari sol·licitar amb aquest formulari

Pals estrena la “certificació digitalitzada”, un servei que permetrà als usuaris demanar un certificat de naixements, matrimoni i defuncions malgrat que els fets ocorreguts corresponguin a un altre municipi. Els usuaris podran sol·licitar aquest tràmit sempre que les dades introduïdes al Registre Civil estiguin digitalitzades i introduïdes a l’aplicatiu informàtic Inforeg (Programa del Registre Civil en Línia).

Fins ara, a Inforeg els treballadors del Registre només podien visualitzar les dades però no imprimir-les, la qual cosa obligava a sol·licitar la certificació per correu postal o electrònic, amb el consegüent retard en la seva expedició.

Per demanar aquest servei, impulsat pel Ministeri de Justícia, és necessari demanar una sol·licitud prèvia a través d’aquest formulari de compareixença del registre civil.