Contacta'ns al 972 63 61 61 o escriu-nos a ajuntament@pals.cat
- L'Ajuntament
- Viu Pals
- Visit Pals
- Actualitat
- Avisos i Bans
-
Àrees
- Acció Social, Salut, Gent Gran i Igualtat
- Comunicació, Participació Ciutadana i Transparència
- Cultura
- Educació
- Esports
- Festes i Actes Populars
- Governació i Règim Intern
- Innovació i Noves tecnologies
- Joventut
-
Medi Ambient i Agricultura
- TANQUES VEGETALS, ARBRAT, etc
- CAMPANYA DIVENDRES SOSTENIBLES
- PISCINES D'ÙS PÚBLIC
- DEIXALLERIA
- CREMA DE RESTES VEGETALS
- INFORMACIÓ QUALITAT DE LES AIGÜES DE BANY
- SOL·LICITUT DE BARBACOES PER ALS CÀMPINGS
- RESIDUS I TRASTOS VELLS
- CONTROL DE PLAGUES PER A PARTICULARS
- ALERTES PRODUCTES SANITARIS I COSMETICS
- RETIRADA AMIANT
- FRANGES DE PROTECCIÓ INCENDIS
- TRANSICIÓ ENERGÈTICA
- SEQUERA
- Padró d'habitants
- Platges
- Policia Local i Seguretat Ciutadana
- Promoció Econòmica, Turisme i Mercats
- Registre civil
-
Serveis Econòmics
- Ordenances fiscals
- Pressupost municipal
- Liquidacions pressupostàries
- Compte General
- Execució pressupostària
- Modificacions de crèdit
- Rendició de comptes
- Subvencions i ajudes
- Calendari del contribuent
- Revisió padrons fiscals
- E-factura
- Domiciliació de tributs
- Indicadors de transparència en ingressos, despeses i deute
- Urbanisme, Enginyeria i Habitatge
- Via Pública i Edificis Municipals
- Agenda
- Inici>
- Avisos i Bans>
- Subvenció per participar a la cursa solidària ONCOLLIGA 2022
Subvenció per participar a la cursa solidària ONCOLLIGA 2022
Avui s’ha publicat al Butlletí oficial de Província de Girona l’extracte de convocatòria de subvencions per participar en la cursa solidària ONCOTRAIL 2022.
A partir d’avui mateix teniu disponible a la seu electrònica de l’Ajuntament de Pals un enllaç a la sol·licitud.
Per poder participar en aquesta convocatòria heu de complir els següents requisits:
1.Qualsevol entitat o associació sense afany de lucre que reuneixi els requisits següents:
- Estar legalment constituïdes i tenir la seu social en el terme municipal de Pals.
- Estar inscrites en el Registre General d’Entitats de l’Ajuntament de Pals (en endavant, l’Ajuntament) i estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament, amb l’Agència Tributària i amb la Seguretat Social.
2.Una persona física en l’àmbit individual en representació de l’equip.
En totes les sol·licituds, ja siguin realitzades per entitat/associació sense afany de lucre com per una persona física, la composició de l’equip serà del setanta-cinc per cent (75%) de persones empadronades al municipi de Pals (com a mínim quatre membres).
La subvenció màxima que pot rebre cada equip serà de 200€.
Us recordem que teniu termini fins al dia 7 d’octubre per fer la sol·licitud a través del tràmit específic que trobareu a la seu electrònica de l’Ajuntament de Pals https://pals.eadministracio.cat/info.1.
Es disposarà fins al dia 15 de novembre per a justificar la subvenció, que s’abonarà en un únic pagament un cop el beneficiari hagi presentat la següent documentació:
- Comprovant emès per l’entitat organitzadora, d’haver realitzat la quota d’inscripció de l’equip així com els donatius mínims que estableixin cada any les entitats organitzadores.
- Així mateix relació facilitada per l’organització de l’esdeveniment, en què constin els noms dels components de l’equip i que han de coincidir amb la relació presentada en la sol·licitud.
- Fotografia acreditativa en la que consti el logotip de l’Ajuntament de Pals en la samarreta de l’equip.
Les subvencions s’han de justificar documentalment a través de la seu electrònica.
-
Ajuntament de Pals
Pl. Major, 7 17256 Pals
Tel. 972 63 61 61
ajuntament at pals dot cat
Pals connectat!
Segueix-nos a les xarxes socials i sigues el primer a assabentar-te de les darreres novetats i notícies. No ho dubtis més! T'esperem a les xarxes socials!