Tancament del Consultori de salut de Pals per centralitzar el servei al CAP de Palafrugell

31/03/2020

Per tal de fer front a la situació generada per l’evolució del coronavirus SARS-Cov-2, la Regió Sanitària del Baix Empordà continua adoptant mesures d’organització per poder assumir la demanda creixent d’atenció i el tractament adequat dels casos i, alhora, preservar la salut dels professionals.

De cara a optimitzar recursos al territori, Sanitat ha pres la mesura de centralitzar tota la atenció sanitària, de manera que partir de l’1 d’abril per a qualsevol atenció URGENT O NO AJORNABLE, els ciutadans del municipi de Pals hauran d'adreçar-se al CAP Palafrugell, amb un servei de 24 h al dia 7 dies per setmana, fins a nou avís. L’atenció haurà de ser prioritàriament telefònica i de manera presencial en cas de que els professionals així ho indiquin. El telèfon al qual s’ha de trucar és el 972 610 607

Recordeu que el Centre de Palafrugell es troba a la següent direcció:

Salut recorda de la importància d’evitar en la mesura del possible desplaçar-se al centre sanitari i recomana que abans es contacti telefònicament. Igualment, demanen que es faci un ús responsable de tots els serveis d’urgències.

 

Per a emergències trucar al 112

Per urgències per coronavirus i sanitàries trucar al 061

Per consultes generals trucar al 012

 

A més recordeu que podeu fer servir l’espai #lamevasalut

Si estàs prenent un tractament de llarga durada i t'ha caducat el Pla de medicació no vagis al CAP, ves a la farmàcia amb la targeta sanitària (TSI)

- Si el medicament ja estava al Pla de medicació, et donaran la medicació per a un mes de tractament.

- Si el medicament és nou o de control especial, t'has de posar en contacte amb tel teu metge o metgessa a trvés de l'eConsulta i, si no és possible, per telèfon.

- El metge o metgessa valora la sol·licitud i emet el Pla de medicació perquè el puguis tenir disponible des de la targeta sanitària (TSI) o perquè te'l puguis descarregar des de La Meva Salut.