Contacta'ns al 972 63 61 61 o escriu-nos a ajuntament@pals.cat
- Inici>
- Actualitat>
- Visita guiada de la torre de les hores i la vila de Pals
Visita guiada de la torre de les hores i la vila de Pals
Participa en el II Cicle de Sortides pel Baix Ter. La pròxima sortida tindrà lloc 16 de juliol a les 10.00 h
Torna el Cicle de Sortides pel Baix Ter amb l'objectiu de conèixer indrets i rutes molt especials per conèixer en profunditat el patrimoni que envolta el nostre municipi.
La pròxima sortida serà una visita guiada a la torre de les hores i la vila de Pals. Iniciarem el recorregut pel nucli antic del municipi resseguint la seva història medieval fins arribar al mirador Josep Pla. Posteriorment, pujarem a la torre de les hores per gaudir d'una de les millors vistes de l'Empordanet. La visita anirà a càrrec de Sandra Bisbe.
El lloc de trobada és la Plaça Major de Pals, a les 10.00 h. L'activitat és gratuïta, però cal fer la inscripció prèvia al Museu de la Mediterrània (972 755 180) o al correu museuorroella-estartit.cat.